מבזקים
  • חדשות חריש
  • ביטחון
  • חינוך
  • קהילה ופנאי
  • נדל"ן
  • צרכנות
  • בריאות
  • ספורט
  • חדשות חריש
  • ביטחון
  • חינוך
  • קהילה ופנאי
  • נדל"ן
  • צרכנות
  • בריאות
  • ספורט
הוואטסאפ האדום
  • חדשות חריש
  • ביטחון
  • חינוך
  • חדשות חריש
  • ביטחון
  • חינוך
  • חדשות חריש
  • ביטחון
  • חינוך
  • קהילה ופנאי
  • נדל"ן
  • צרכנות
  • בריאות
  • ספורט
  • חדשות חריש
  • ביטחון
  • חינוך
  • קהילה ופנאי
  • נדל"ן
  • צרכנות
  • בריאות
  • ספורט
הוואטסאפ האדום
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • אודות חריש היום
  • הצהרת נגישות
  • פרסמו אצלנו
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • אודות חריש היום
  • הצהרת נגישות
  • פרסמו אצלנו
  • צור קשר

© 2025 כל הזכויות שמורות לחריש היום

בית חדשות חריש

עיריית חריש: היעד המרכזי השנה – שיפור השירות לתושבים

העירייה משיקה תוכנית רחבה לשיפור השירות – הכוללת שיפור זמני המענה, דיגטיציה של שירותים עירוניים והכשרות לעובדים שמתנהלים מול תושבים. במסגרת התוכנית נפתח תקן חדש למנהלת שירות, ונבחרו ארבע מחלקות לניתוח עומק: הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, מחלקת הארנונה, אגף החינוך ומרכז שירות לתושב

על ידי מערכת חריש היום
פברואר 18, 2025
ב חדשות חריש
עיריית חריש: היעד המרכזי השנה – שיפור השירות לתושבים

ראש עיריית חריש יצחק קשת בכנס העובדים


עיריית חריש ערכה (חמישי) כנס עובדים מיוחד במטרה לשפר את השירות העירוני ולהגביר את תודעת השירות בקרב עובדי העירייה. הכנס התקיים באולם התרבות שבמרכז תרבות ופנאי.

ראש העיר יצחק קשת אמר לעובדי העירייה בפתח דבריו כי שיפור השירות לתושב הוא אחד היעדים המרכזיים שלו לשנה הקרובה. לדבריו, במהלך מערכת הבחירות לראשות העיר שהחלה כבר בשנת 2023, הוא נפגש עם תושבים רבים, וחלקם הביעו תסכול בנוגע לשירות העירוני וציינו עיכובים במענה לפניותיהם. קשת אמר כי הוא מצא שחלק מהביקורת הייתה מוצדקת, וכי הוא רואה חשיבות רבה בטיפול בסוגיה זו באופן מעמיק ומיידי. בעקבות זאת, מייד לאחר ניצחונו בבחירות באפריל 2024, הנחה להקים מחלקה ייעודית לשיפור השירות העירוני. למנהלת השירות בעירייה מונתה אביב ליפשיץ, שעבדה בתפקידה הקודם בלשכת המנכ"ל.

בכנס העובדים נחשף כי כחלק מהתהליך לשיפור השירות, העירייה מקימה פורומים מקצועיים במטרה לאתר ולייעל תהליכים בעייתיים. במקביל, מקודמת דיגיטציה ומחשוב של שירותי העירייה לשיפור זמני המענה והנגשת השירות לתושבים.

בשלב הראשון נבחרו ארבע מחלקות לניתוח עומק ולשיפור תהליכי השירות שלהן: הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, מחלקת הארנונה, אגף החינוך ומרכז שירות לתושב. מדובר במחלקות שמתקיימת בהן אינטרקציה מרובה עם תושבים, והעובדים במחלקות אלו משתתפים בסדנאות לפיתוח מיומנויות שירות, במטרה לייעל ולשדרג את ההתנהלות מול התושבים.

מנהלת אגף משאבי אנוש בעיריית חריש גלית אבישי-כהן בכנס העובדים

שתףצייץ
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • אודות חריש היום
  • הצהרת נגישות
  • פרסמו אצלנו
  • צור קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • אודות חריש היום
  • הצהרת נגישות
  • פרסמו אצלנו
  • צור קשר

© 2025 כל הזכויות שמורות לחריש היום

תפריט נגישות

  • מופעל ב favoriteאהבה ע״י עמית מורנו
אין תוצאות
צפה בכל התוצאות
  • אודות חריש היום
  • הצהרת נגישות
  • מדיניות פרטיות
  • עמוד הבית
  • פרסמו אצלנו
  • צור קשר
  • תנאי שימוש

© 2025 חריש היום -אתר החדשות של חריש והסביבה.

אתר זה משתמש בקובצי Cookie. בהמשך השימוש באתר זה, אתה מסכים לשימוש בקובצי Cookie. בקר/י ב-מדיניות הפרטיות וקובצי ה-Cookie.