ליאנה וירביאנץ, תלמידת כיתה י' בבית הספר אתגרי העתיד בחריש, זכתה היום (שישי) במדליית הכסף באליפות ישראל לנוער בג'ודו, שהתקיימה בהיכל הספורט מטרווסט ברעננה.
וירביאנץ, חניכת כיתת תמנון וחניכה במגמת חינוך גופני, מתאמנת במועדון Faith Club חריש בהדרכתו של המאמן נאור איטח, והתחרתה בקטגוריית המשקל עד 44 ק"ג. במהלך יום התחרות היו לה שלושה קרבות: היא ניצחה בשניים מהם והפסידה באחד, ובסיום זכתה במקום השני ובתואר סגנית אלופת ישראל.
על המזרן הוכיחה וירביאנץ יכולת מרשימה, נחישות ורוח לחימה, לאחר יום קרבות ארוך ומאתגר. בקהילה הבית ספרית בירכו אותה על ההישג המרשים, על הדרך, ההשקעה והדוגמה האישית שהיא מעניקה לסובבים אותה.
נוסף על כך הודו לאור שלזינגר מחריש, שגם היא בעלת הישגים בענף הג'ודו וזכתה בשנה שעברה באליפות ישראל, על הליווי, התמיכה והעידוד לאורך יום התחרות.

מנהל אתגרי העתיד ליאור לויתן אמר: "ליאנה היא דמות מעוררת השראה לספורטאים וספורטאיות, וההישג שלה הוא גאווה עצומה לבית הספר ולעיר חריש".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער, משה בן זיקרי, בירך על ההישג המרשים ואמר: "ליאנה היא דוגמה אמיתית לנחישות, התמדה וערכים. מעבר להישג הספורטיבי המכובד, היא מוכיחה יום יום רוח טובה, נתינה ואהבת הזולת. גאים לראות בני נוער שמביאים כבוד גדול לעיר שלנו, ומאחלים לה בעזרת ה׳ להמשיך להגיע לפסגות ולהצליח בכל דרך".
